söndag 16 januari 2011

Ny dag med kajak-polo!!

Är bara tvungen att skriva en kortis om dagens träning.
Dagen började ganska sent pga. fest igår med lite nya folk. Började kolla lite på en ny serie (stargate Universe, ganska ok) Sedan längdskidor i spåren här. Gick sådär med dåligt glid och skyhög puls pga gårdagens bravader. efter det vidare (med skidor!) till Svalbardhallen för ca 3h klättring. Pratade med lite nya folk men klättrade mest själv och lite med Theres. Direkt efter blev det dagens höjdpunkt med Kajakpolo!!! Super kul! Jag är visserligen inte bra alls men bara på dom 2h jag var där idag kändes det som jag lärde mig mycket om allt egentligen. Ska bli kul att se om man kan bli ännu bättre under terminen:).
Anledningen till att jag ville prova den lite udda sporten är att jag tänkte ha kajak som fördjupningsstudie i kursen och detta är ju perfekt för att öva upp teknik och en del styrka inför vårens/sommarens turer! Ska försöka ta lite bilder nästa gång. Svårt bara att undvika att kameran blir våt...

Slarvade lite med maten men åt en god linsgryta nu i alla fall.
Nu blir det ett till avsnitt av Stargate universe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar