måndag 31 januari 2011

Meningslös uppdatering

Hej hej.
Har egentligen inget att skriva men gör det endå verkar det som, bara för att berätta att det inte händer speciellt mycket just nu. Vi har gjort en beställning på friluftsgrejer med klassen så nu är det inte speciellt mycket mer jag behöver hoppas jag, är trött på att spendera pengar på saker jag behöver men inte vet hur många gånger jag kommer använda.
Jag är frisk igen så i fredags var jag på inflyttningsfest hos några i klassen. Var inte så pepp, tror jag hade kvar nåt i kroppen men kom i diskussioner om religion och det är ju alltid kul! Lördagen var lugn och verkar ha passerat utan att göra några större intryck på mig eftersom jag inte kommer ihåg den... På söndagen var det min tur att städa  köket så jag passade på att tvätta, städa mitt eget rum och vara allmänt duktig också. Kändes bra. Efter det va det repetition av hur man räddar folk från glaciärsprickor inomhus med folk från klassen och efter det kajakpolo. Det går bättre och bättre men jag märker att jag måste bli mer aggressiv för att bli bra tror jag. Jag blev också spontant inbjuden att se Avatar på biografen här i byn vilket va trevligt. Väldigt trevligt film, blir alltid lika nöjd över att läsa biologi och vara vegetarian.
Den här veckan ska vi ha lite lektioner om sjöis, norrsken och nån dag med skoteråkning. Blir spännande! På kvällarna blir det Svalbardshistoria så jag räknar med att ha väldigt lite tid till nåt annat alls egentligen. Men det blir nog bra hoppas jag!
Har fastnat för Jenny Wilson nu. Blir så nöjd när jag hittar nåt som känns så bra att jag kan ha det med mig länge länge!
Kort sagt: Det är lugnt med mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar