måndag 6 september 2010

En dag med grupparbete och löpning

Så då är det kväll och dags för den utlovade uppdateringen. Tror inte jag orkar fixa bilder idag men det kommer nog imogron. Eventuellt.
Dagen har i alla fall bestått av grupparbete som drog ut på tiden alldeles för mycket pga. div data problem och allmänt oorganiserat arbete. Men det är väl så det brukar vara?
Dagen fortsatte med en löpruda på nästan 20km varav 10km i 3.45 tempo. Kändes riktigt uselt. Det var visserligen kul att springa till flygplatsen och se lite nya vyer men jag har verkligen tappat form. Nu blir det hårdkörning den här veckan så gott jag orkar med dom möjligheterna till löpning som finns här. Det är tyvärr inte så många vägar att springa på och jag börjar redan tröttna på att springa i byn.
Men vem vet? kanske skaffar jag kort till gymmet och börjar springa där!? Vilka möjligheter!
Nog ordbajsat. Ska sätta mig med bilderna nu.
Over and out (IGEN!! Tänk vad jag kommer ihåg!)

3 kommentarer:

  1. Hej du, nu vill jag ju inte vara petig men på sjöstridsskolan lärde vi oss att det inte går att säga over and out. Detta eftersom du ju inte först kan ge över ordet till den andre och sedan logga av, det skulle vara som att säga, kom, slut, på svenska. :P Det kan du rätta dina nya vänner med.

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Va kul att läsa lite vad du gör :)

    Jag håller med om att de inte är världens roligaste vägar att springa på efter ett tag, hoppas du inte tappar sugen.. Men de finns roliga saker på gymmet, som kajakpolo, de är grymt!! ;) Tänk om jag skulle klaga på 10km i 3.45 tempo.. de är ju sjukt snabbt :)

    Hoppas du har de jättebra och skriver mer efter hand!

    Kramar från Malin

    SvaraRadera
  3. Johan: Hmm... men säger dom inte ens det i amerikanska militären? Fy vad tråkigt i så fall... och om dom gör det är det ju rimligt att fortsätta säga det eftersom jag trots allt läser en internationell studie...

    Malin: Tänkte prova kajakpolo nån gång! Är inte helt förtjust i vatten bara men jag tog "våttkort" för ett par veckor sedan så nu gäller det att öva!
    Annars tänkte jag faktiskt springa en del på band när jag får ork till det. Då kan man ju i alla fall lyssna på musik och bli lite pressad av att man aktivt måste sänka farten, man glider inte bara ner. Tror det kan vara bra.

    Cya!

    SvaraRadera