fredag 17 september 2010

Tillbaka

Så är jag tillbaka från båtturen! Det blev både en tråkig och rolig tur! Pga väder, krånglande motorer, läckande båtar och rädda människor på båtarna åkte vi inte över fjorden utan höll oss på en sida. Lite trist, och dessutom åkt vi bara typ 3-4mil från byn vilket man ju faktiskt kan gå på en dag om man anstränger sig. Snopet helt enkelt...
Som helhelt blev turen dock väldigt trevlig! Min grupp hade extremt mycket choklad med sig så jag tror inte jag har ätit så mycket choklad på mycket mycket länge... Men jag klagar inte!
Verkligen fantastisk natur här uppe! Jag tog ganska få bilder denna turen men ska se om jag kan hitta nåt trevligt att lägga upp!
Nu ska jag sova, sen blir det löpning och friday gathering.

Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar