tisdag 7 september 2010

Svalbard Turn

Så sitter man och lyssnar på The dillinger escape plan igen. Känns som det vore förra året igen! Jag råkade ta bort dom skivorna från datorn för ett tag sedan och ville inte ladda ner först men nu har jag fått ner dom igen! Trevligt trevligt.
Men ännu trevligare var träningen idag! Tänkte springa en tur i lagom tempo bara för att få lite mil i kroppen men så såg jag att den lokala klubben (Svalbard Turn) skulle springa idag så jag hängde på där. 7 tanter i 30-60 års åldern som flåsade runt på 5,30min/km i ca 8 km. Perfekt! Så får man känna sig ung och duktig lite. Jag halvt lovade att dra med fler killar på träningarna och kanske hålla i ett intervallpass om några veckor! Kan bli kul!
Bra att ha nånting som kan dra igång mig nu känner jag. Motivationen för att springa har gått ner på sistone.
Annars har vi haft lektion om vegetation idag. Ganska trevligt. Imorgon blir det en kort exkursion för att kolla på slitage och olika vegetationstyper. Blir nog trevligare!
Ska fixa lite med bilder idag så får vi se om jag orkar fixa in dom här senare.
Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar